donderdag 2 februari 2012

Voorbereidingen PMC 2012

Nou het is bijna zo ver!
De laatste hand leggen aan de voorbereidingen.
Vandaag pakken we de aanhanger in, morgen boodschappen, en dan vertrekken we.
Onze aller eerste keer naar Peel & Maas Challenge. Vorig jaar zijn we met de honden een dagje gaan kijken. Was erg leuk! Het is erg groot en druk, maar ook zeker erg gaaf! Het is een internationale wedstrijd, dus niet alleen Nederlanders.

De weersvoorspellingen zijn eigenlijk erg gunstig! Behalve als je, net zoals wij, in een tent moet slapen.
Dat betekend dus, 48 uur in de buitenlucht door brengen.

                         Vr Za Zo

Zonneschijn (%) 30 60 70


Neerslagkans (%) 80 10 20


Neerslaghoeveelheid (mm) 2/8 0 0


Minimumtemperatuur (°C) -13/-6 -9/-7 -10/-7


Middagtemperatuur (°C) -4/2 -5/-2 -5/-3


Windrichting VAR O ZO


Windkracht (bft) 3 2 3








We zijn helemaal voor bereid. De trainingen gingen zeer goed.
We lopen zo'n 13 km. En volgens mij hoeven we op de wedstrijden maar 6 km te lopen. Dus daar maak ik me echt geen zorgen om.
Wel vind ik het zeeer spannend. Ik hoop niet dat er wat fout gaat en ik ruzie krijg met professionals die koste wat koste zullen willen. Ik doe mee voor de gezelligheid, en omdat ik het leuk vind, niet om te winnen.

Ik zal even snel mijn team voor stellen:

Ik, de musher

Mijn heldjes Skippa (zwart) en Sky (grijs)
Kevin, mijn Handler

Geen opmerkingen:

Een reactie posten